My Zone

My photo
+++ blogging for fun | No harms No hurt feeling | Its just my open diary and some personal thought and phase of life to be share +++ Do Love my Job , Fams, Peep and of course My Life!!! Im nothing without one of it..

Tuesday 25 October 2011

++ ahaaiii Karipap-karipap Cinta

At last dapat gak tgk movie 'Karipap-karipap Cinta'.. Thanks a lot to En Zauj yg men'download'kan movie ni.. Honestly kalau aku tak baca novel (karipap-karipap cinta) tu before tgk movie dia memang aku akan agak blurr dengan jalan cerita dia. My husband yang sama-sama layan movie that time pon banyak tanya coz banyak scene2 yang tak difahami. Ataupon sebab aku dah baca novel dia so bile di filemkan ada diantara babaknya yang tak sama. So, aku pon macam paranoid and mula la nak buat comparison yang entah pape and mula lah terasa macam aku seorang pengkritik yang hebat.

Satu pendapat husband yang aku 100% agreed - 'kenapa wat film graduan Al-Azhar pakai tudung macam tu'. Kannnnn... Sgt tak sesuai. Dah macam mencemarkan nama graduan Al-Azhar lak kan. Hmmm ape pon aku tak bape suka mamat yang jadi 'Ali' ni. Gambit ape ntah nama dia.. (Suka2 je kan nak tak suka org). Hehehe..

Tapi, aku suke Eman Manan.... Kelassss gitu..


Babaii...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...